Poradna

Datum
Vložil
Titulek

Re: Rada ovládání Ethernet + tlačítka

Ovládat relé pomocí ethernet rozhraní není žádný problém. Současné lze relé ovládat i lokálně a to jak pomocí lokální sítě tak i pomocí připojených tlačítek. Odpověď na Vaši otázku tedy zní: Ano, je to možné a dokonce i poměrně snadné ;-)

Přeji pěkný den

Harmison

Datum
Vložil
Titulek

Re: Rada ovládání Ethernet + tlačítka

Jak už bylo řečeno - ano je to možné a dnes již běžné.
Místo Mega2560 by stačilo Uno - vyjde levněji a pokud bude napevno zadaná IP adresa bez DHCP, tak bude flash bohatě stačit.
Druhý praktický problém vyvstane při použití obyčejných relé, pokud se s nimi bude spínat 230V. Patrně narazíš na rušení, které běžně způsobuje restarty a zamrzání atmela. Pak bude čas vyměnit klasické relé za polovodičové SSR (Solid State Relay).

Datum
Vložil
Titulek

arduino mega2560 nanahrá program

Zdravím kupil som si arduino mega 2560 (som začiatočník) nahral som jeden jednoduchy program (ktory funguje) no další program už nahrať nechce. Vypisuje mi toto:

avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout
avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout
avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout
avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout
avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout
avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout
avrdude: stk500v2_getsync(): timeout communicating with programmer

čo s tým? Ďakujem

Datum
Vložil
Titulek

komunikacia s PC

zničoho nič mi arduino pri pripojení k PC vypisuje

Board at COM4 is not available

PC ho nevidi iba ako unknown Device

Datum
Vložil
Titulek

Re: komunikacia s PC

Asi nemáš nainstalované ovladače zkus přeinstalovat arduino ide a musíš tam mít zaškrtnuté ,,nainstalovat ovladače"

Datum
Vložil
Titulek

Re: komunikacia s PC

Pokud je to "alternativní" arduino z číny, tak bude používat jiný chip a jak již bylo řečeno je to o ovladačích pro ten konkrétní čip ve windows.

Datum
Vložil
Titulek

Shift register s LCD i2c

Dobry den.