Poradna

Datum
Vložil
Titulek

Re: kalibrace BMP085

Naprosto stačí odeslat arduinu přes netshield integer např. 102030.

Datum
Vložil
Titulek

asfasfsd

Tahle stránka je hovno!!!!!!!!!!!!!!!

Datum
Vložil
Titulek

Počítání otáček vs. arduino

Ahoj Lidi. Potřebuji nakopnout. Stavím meteostanici resp. anemometr. Ten je hotov. Použil jsem optozávoru - při protnutí optozávory zmizí napětí (vytvoří se impulz.) Bohužel jsem začátečník a zaboha nemůžu vymyslet jak napsat podmínku aby to počítalo impuls za nějaký čas. Nedokázal by někdo poradit. S následným výpočtem pro rychlost větru/na počet puslu nemám. HW mám UNO. Díky

Datum
Vložil
Titulek

Re: Počítání otáček vs. arduino

skús vzdy pri impulze uložiť do premennej interny cas procesoru millis() a pri dalšom impulze od nového millis odcitat povodný...a máš cas pripadne existuje aj micros alebo tak nejak.... len strachaj na internetu

Datum
Vložil
Titulek

Re: Počítání otáček vs. arduino

Vstup z anemometru musíš mít na nějakém pinu, kde je HW přerušení. Když nastavíš reakci na přerušení (např. vzestupná hrana) a řekneš jaká funkce se má při přerušení vykonat, tak to co hledáš a potřebuješ je Arduino funkce (příkaz) millis případně micros. Pak prostě měříš dobu jedné otáčky tak, že si při vyvolání přerušení do nějaké unsigned long proměnné uložíš aktuální hodnotu millis() a při dalším přerušení (= po jedné otáčce) přečteš rozdíl mezi aktuální millis a uleženou hodnotou. No a máš dobu trvání jedné otáčky ;-)

Datum
Vložil
Titulek

UTFT

Čauko neplanujete sem nahodit tutorial zobrazenie obrazka s SD na tft lcd display uz sa s tym dlho trapim diki za odpoved

Datum
Vložil
Titulek

problém s arduinem

Dobrý den koupil jsem si arduino klona, a dělám jsem postup jak máte na webu. Stáhl
program a připojil desku, bohužel mi ve správci se zobrazuje pouze Usb s vykřičníkem a v sekci COM a Lpt nic není.Deska svítí jak power tak i zelená,prosím o pomoc

Datum
Vložil
Titulek

Re: problém s arduinem

musíš si nainstalovat ovladač