Midi pedál

22.12.2014 17:22

Translate to English

MIDI pedál (nejen) pro BOSS VF-1

autor: Pavel Janík

 

Soubory na adrese:

https://drive.google.com/folderview?id=0B_g4rt8_TGjJYnNPZDY4NTA1aVU&usp=sharing

 

MIDI pedál jsme vyrobili s kamarádem, který zakoupil ke kytaře bazarový zvukový procesor BOSS VF-1 a potřeboval pedál k němu.

Já jsem tedy podle jeho zadání napsal program a on vyrobil skříň a osadil tlačítky, LED a Arduinem Nano.

 

Zapojení:

 

midi_schem.jpg

V reálu jsem nepoužil odpor R20 - mezi D1 a pin 5 MIDI, protože v zapojení na stránkách arduino není, nicméně v jiný zapojeních jsem ho našel a připadá mi vhodné ho použít minimálně k tomu, aby při případném zkratu (kabel, zásuvka) nedošlo k poškození výstupu D1.

Odpory R2-R11 LED diod je vhodné spočítat podle typu použitých diod.

Aby nemusel k pedálu tahat zvlášť napájecí kabel, využil volné piny v 5-kolíkové midi zásuvce a vyrobil si upravený kabel, teoreticky by asi bylo možné i napájení z baterií (neznám proudový odběr).

Pedál funguje takto:

Po zapnutí se automaticky nastaví banka 1 a nástroj 1(0). Krátkým stiskem tlačítek volíme nástroje (efekty) 1 až 8. Přidržením libovolného tlačítka na 2 vteřiny dojde k přepnutí na banku 2 a následně tlačítka volí nástroje 9 až 16.

 

K programu  je třeba stáhnou a nakopírovat knihovnu MIDI.

V programu jsou vysvětlivky k úpravě programu, vyžádaného vadným pinem A6 (manipulací, pájením trafo-pájkou) a byl místo něho použit volný D12.

Fotky jsem bohužel žádné neudělal, ale časem snad kolega pošle, tak potom přidám na google disk.

 
Zpět

Diskusní téma: Midi pedál

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

arduino8.cz © 2015 Všechna práva vyhrazena.