Poradna

Datum
Vložil
Titulek

hodiny s RTC

ahoj lidi, udělal jsem si hodiny s RTC a s teploměrem a vlhloměrem DHT11 a zaznamenávám po pěti minutách na sd kartu teplotu i vlhkost. Abych ale mohl toto zařízení naprosto osamostatnit od pc a dát ho do ruky laikovi, potřebuji udělat nastavování hodin pomocí tlačítek. Bohužel nejsem v programování tak zdatný, abych si to napsal sám a proto mám tedy dotaz. Je někde hotový algoritmus pro nastavení hodin, který by byl univerzálně použitelný i v mém projektu?

děkuji za odpověď :)

Datum
Vložil
Titulek

Aktualizace

Koukám, to tu nějak umřelo :) žádný tutoriál za poslední 3 měsíce :(

Datum
Vložil
Titulek

Akce pod podmínkou

zdravim jsem začátečník a nevim jak udělat že po stisku daného tlačítka na IR se otevře napříkad servo

To samé nechápu například u keypadu akce po stisku klávesy nevíte někdo jak tohle zprovoznit

(Kód tlačítka u IR znám)

Datum
Vložil
Titulek

Re: Akce pod podmínkou

Mrkni a vyzkoušej tento jednoduchý tutorial, který rozsvěcí a zhasíná vestavěnou led na pinu 13 pomocí externího tlačítka a jednoho odporu 10K:
https://www.arduino.cc/en/tutorial/button

Datum
Vložil
Titulek

zablokované Arduino

Ahoj zkouším připojit Arduino Nano k ESP a využívá to seriový port. Problém je v tom že jsem zřejmě tak vytížil seriový port špatným příkladem, že mě jej nenechá přes USB (vše odpojeno) ani přehrát. nějaký nápad ?
diky za radu

Datum
Vložil
Titulek

Měření el.napětí pomocí Arduina

Po kompilaci mi Arduino hlásí:

Board at COM3 is not available

Datum
Vložil
Titulek

Re: Měření el.napětí pomocí Arduina

Co přesně je nepochopitelného na větě "Deska není připojena k portu COM3"? Pokud to není jenom oznámení o tvé příhodě, tak bych zkontroloval, zda je arduino opravdu fyzicky připojeno (svítí nějaká ledka) a pak bych doporučoval podívat se ve windows do správce zařízení do větve COM porty co že tam je a hlavně na jakém portu. No a hlavně je v prostředí arduina naprosto překvapivě a nečekaně volba Nástroje->Port.